cmon out and see edison live!

  • gotta couple things coming up in SF
    you locals should come holler at meh!

    2 upcoming shows....

    9/5/2009 9:00 PM at SUB-mission art space
    2183 mission st (between 17th and 18th), san francisco, California
    Cost: $7
    www.sf-submission.com w/skeletal system raska and DURO flamenco dancers!!!!!!!!

    and

    lovetech!
    9/12/2009 8:00 PM at il pirata
    2007 16th st, san francisco, California potrero


    stop on by if you can!
    thanks for reading!

  • If I was in a hundred mile radius, I'd be there. You should probably tour before the public gets angry.

  • i'm telling you dude, south american tour for sure!

  • > If I was in a hundred mile radius, I'd be there. You should probably tour before
    > the public gets angry.

    agreed, come to NY while you are at it. =)

  • il pirata!

    sweet, right around the corner from an office of mine.
    ill try and make it out finally...

  • come to LA, already. please!

  • ah .... haha
    ill be around folks!
    genko ... not shure about south america right now....
    but im looking at possibly a LA thang near halloween....
    could be....
    for them NY folks....
    ya'll gotta get out to the princeton meetup.....!
    its so major....
    gonna be amazing!
    peaces

    eddy

  • you can always crashout on our spare futon if you fancy a trip to NZ
    have a great night guys!
    -JP

  • whoa! wish i could make it out to one of those shows but ive recently relocated to south korea! i know that shits going to be crazy! hope someone posts a video or two...

  • how much are tix tonight? what time are you going on?

  • i was just gonna swing my and bump this!
    ha
    tonight is $7
    anyone feeling it>>>
    c'mon through!!!

  • just found out that my friend mad zach is also playing at lovetech tonight.. should be a great night.. too bad i'm in LA =(

  • as it turns out...
    there will be another monome there as well....!
    vapor mache....
    dont know too much about it...
    but buttons unite!!!
    im stoked!

  • tear ’em apart, homie!

  • anybody wana carpool from santa cruz?
    cuz as of now im flyin solo